Koniec obľúbeného poštového klienta . ..

12. júla 2012, piedro68, Nezaradené

Včera sa mi ozval známy, že v Pravde čítal článok o tom, že sa Mozilla zbavuje svojho poštového klienta (http://vat.pravda.sk/komunikacia/clanok/63471-mozilla-odpisala-postovy-klient-thunderbird/).
Je pravda, že je môj najobľúbenejší, prešiel som s ním od jeho prvých verzií až k týmto najnovším a určite si nenechám újsť aj jeho poslednú verziu. Ak si raz človek na niečo zvykne, sentiment ho mnohokrát dovedie k pochmúrnym myšlienkam. Tak je to pri veciach hmotných ako aj vzťahoch.
Po prečítaní článku som ho chcel upokojiť a možno aj trochu rozveseliť, tak som mu odpísal, že:
o bezpečnostné prvky sa budú starať naďalej, takže sa s ním nebudeme musieť rozlúčiť …
a možno ho preberie iná komunita nadšencov a jej vývoj pôjde nejakým smerom ďalej …
a možno príde iný poštový klient, ktorý sa podobne ako Thunderbird stane obľúbeným…
a možno zrazu všetci pochopia, aký je Microsoft geniálny a všetci začnú používať vychýrený Outlook Expres …
a možno nie …
ktovie, možno s ním končia kvôli decembru, keď aj tak všetko končí, tak načo je komu podpora …
a možno príde aj kúzelník …
On mi na to pred obedom odpovedal stručne :
Môj, Tebe je už veľmi teplo a zrejme aj hlad urobil svoje :)))